WUNGU, gènere i diversitat cultural a l’escola

Seminari web WUNGU, gènere i diversitat cultural a l’escola, que es durà a terme el dilluns dia 15 de març, de 17.30 a 19.00 hores.

En aquesta trobada podreu escoltar les conclusions que s’han extret d’un procés de recerca i investigació que s’ha dissenyat i dut a terme per la Càtedra d’Educació Comunitària de la UAB en quatre centres educatius, l’escola Can Vidalet, l’escola Joan Maragall i l’escola Folch i Torres (els tres centres d’Esplugues de Llobregat) i l’Institut Escola Antaviana de Barcelona, amb l’objectiu de

Comprendre com operen les desigualtats de gènere sobre els processos d’adhesió educativa en un context escolar amb famílies d’origen cultural divers.

L’experiència, on han participat docents, alumnat i famílies, ha estat molt interessant i enriquidora, tant pels investigadors i investigadores com pels centres que hi han pres part i pretén ser un punt de partida per generar coneixement, eines i recursos per entendre millor les desigualtats de gènere dins dels centres escolars i per dissenyar, de manera pràctica, accions que fomentin la coeducació i la perspectiva de gènere en la diversitat cultural.

Us compartim l’enllaç per accedir al seminari web: