X(p)rimenta 2023

Oberta la inscripció al concurs escolar de vídeos científics X(p)rimenta 2023!

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2023.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

El concurs X(p)rimenta 2023 atorgarà un premi al millor vídeo presentat per cada una de les següents categories:

• Educació primària
  • Educació Secundària Obligatòria
  • Batxillerat/Cicles formatius

Fins al 3 de maig del 2023, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2023.

Trobareu tota la informació i les bases aquí