X edició del Premi Ètica i Ciència

La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca tres premis per a centres d’ensenyament que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica, la tecnologia i la societat. Hi poden optar tots els centres d’ensenyament d’Espanya que imparteixin Educació Primària, ESO, Batxillerat, Educació Especial o Formació Professional.

Escoles, instituts o centres pedagògics interessats en el premi, podeu presentar la vostra candidatura fent una memòria del projecte que heu fet, esteu portant a terme o que voleu realitzar. Es pot presentar des de direcció, coordinació pedagògica o a iniciativa d’un o diversos professors o professionals docents vinculats al centre.

Poden ser projectes vinculats amb la filosofia, biologia, humanitats, de caire més científic o social, però necessàriament han d’implicar una part de sensibilització o reflexió ètica que estimuli el pensament crític dels alumnes.

Consulteu les bases

Els premis són els següents:
Primer premi: 5.000 euros
Segon Premi: 2.500 euros
Tercer Premi: 1.000 euros

Termini de presentació: 30 de novembre .

Consulteu projectes guanyadors d’altres edicions aquí.