VII Fira del tastet de ciència

Bases i inscripció

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona i entitats o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional

Característiques dels vídeos d’experiència
  • Duració: màxim 2 minuts
  • Format: mp4, Full HD (1980 x 1080 px) a 30 fps
  • Àudio enregistrat amb bona qualitat
logoftc_petit VII Fira Tastet de Ciència. Del 21 al 31 de maig de 2021

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Inscripció

Termini d’inscripció de centres, docents i experiències (formulari únic): fins el 26 de març de 2021
Termini de recepció de vídeos: fins al 23 d’abril de 2021, mitjançant l’espai al núvol que es compartirà amb als centres inscrits.

Drets d’imatge
Cada centre educatiu és responsable de mantenir actualitzada la documentació referida als drets d’imatge dels alumnes participants en els vídeos d’experiències.