Science is Wonderful!

Gratuït i obert a tothom, Science is Wonderful! trasllada el món de la ciència a les escoles de primària i secundària de tota Europa. Durant l’esdeveniment, el professorat que s’inscrigui i els seus alumnes podran conèixer excel·lents científics de totes les disciplines que podran servir d’inspiració i ajudaran a descobrir el màgic món de la investigació en diversos idiomes. L’esdeveniment tindrà lloc del 10 al 26 de novembre.

A més, no us oblideu de visitar Science is Wonderful! digital a partir del 10 de novembre, on trobareu recursos didàctics, jocs i vídeos preparats per científics de tota Europa perquè els feu servir amb els vostres alumnes durant el curs.

Registreu-vos per reservar un dels científics, assistir a les demostracions i veure com fan els experiments.