Premis i concursos

Premi Europa Jove

El guardó reconeix treballs de recerca de batxillerat que estudiïn i analitzin temes relacionats amb la UE

Fins al 8 d’abril de 2024

Més informació i inscripcions en aquest enllaç.

4ª edició del premi ‘Què és per a tu Europa’

Adreçat a l’alumnat de segon cicle de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i grau superio.

El termini per al lliurament dels treballs és el dilluns 8 d’abril de 2024

6ª edició del Concurs de Cinema Ments Despertes

Fer cinema per pensar i fer pensar amb el cinema. Aquest és el propòsit del Concurs de Cinema Ments Despertes, una eina de dimensió pedagògica i formativa oberta a l’alumnat jove, centres educatius i escoles de tot Catalunya, creada amb la voluntat de fomentar bons hàbits o trencar amb els estereotips entre joves, com els que giren al voltant de la salut mental.

Adreçat a l’alumnat d’ESO, Cicles Formatius i Batxillerat

Fins el 5 d’abril

Més informació i inscripcions en aquest enllaç

10è concurs de vídeos Kabua 2024

Adreçat als joves entre 12 i 18 anys.

Consisteix en realitzar un vídeo sobre diferents temàtiques proposades per l’organització. Fins al 26 d’abril de 2024

1r concurs de còmic de Kabua 2024

Adreçat a joves de 12 a 18 anys. Consisteix en realitzar un còmic de les temàtiques proposades per l’organització. Fins al 26 d’abril de 2024

Premis per als treballs de recerca

Consulteu en aquest enllaç els premis per als treballs de recerca de Batxillerat que recull la XTEC, potser que alguna de les modalitats s’adapti al projecte del vostre alumnat.

2a edició del Premi d’investigació Radar Mèdol

Als millors treballs de recerca de batxillerat d’Arts Contemporànies de les comarques de Tarragona.

La Fundació Bofill presenta els Premis Bibliotech pensats per visibilitzar les pràctiques que es fan a les biblioteques escolars dels centres educatius de Catalunya. Aquests premis volen reivindicar la importància de la BE com a epicentre de transformació social, cultural i educativa dels centres educatius.

Adreçats a tots els centres educatius de Catalunya sostinguts amb fons públic.

Termini

Del 13 de març de 2024 al 21 d’abril de 2024 a les 23:59 hores.

Accés a tota la informació del Premis Bibliotech.

Premis per a centres d’ensenyament que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica, la tecnologia i la societat. Hi poden optar tots els centres d’ensenyament d’Espanya que imparteixin Educació Primària, ESO, Batxillerat, Educació Especial o Formació Professional.

Més informació en aquest enllaç.

Més informació sobre premis i concursos a XTEC