Premi Participa a l’Escola 2024

Obert el termini per presentar candidatures al Premi Participa a l’Escola 2024

El premi Participa a l’Escola és un reconeixement a les escoles o instituts que han dut a terme experiències de participació o de foment dels valors democrátics en la gestió i la vida dels centres. Els projectes o accions s’han d’haver desenvolupat durant el curs escolar 2023-2024.

El Premi Participa a l’Escola distingeix anualment centres educatius de primària i secundària que han dut a terme durant el curs, experiències per promoure i facilitar la participació i la cultura democràtica com a eina de transformació social.

Consisteix en un diploma de reconeixement pel projecte desenvolupat i un import de 8.000 euros, en cadascuna de les dues modalitats:

1. Experiències de participació en centres de primària i secundària ubicats en municipis de fins a 20.000 habitants.
  2. Experiències de participació en centres de primària i secundària ubicats en municipis de més de 20.000 habitants.
    Terminis