Premi Ètica i Ciència 2022

Objectiu
La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca la 8ª edició del Premi “Ètica i Ciència” per a Centres d´Ensenyament amb l´objectiu de proporcionar reconeixement i suport a projectes educatius que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, de la recerca científica i de les aplicacions tecnològiques, i promoguin iniciatives i projectes adreçats a l’estudi i el debat sobre aquestes qüestions.

La Fundació convoca tres premis per a centres d’ensenyament que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica, la tecnologia i la societat. Hi poden optar tots els centres d’ensenyament d’Espanya que imparteixin Educació PrimàriaESOBatxilleratEducació Especial o Formació Professional.

Poden ser projectes vinculats amb la filosofiabiologiahumanitats, de caire més científic o social, però necessàriament han d’implicar una part de sensibilització o reflexió ètica que estimuli el pensament crític dels alumnes.

Dotació
– Primer premi: 5.000 euros