Olimpíada de Física

La Societat Catalana de Física anuncia la celebració de la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física que enguany se celebrarà en dues etapes. La primera, que serà telemàtica, tindrà lloc el dia 5 de març. D’entre els participants, n’escolliran uns cinquanta que hauran de passar una segona prova just abans de Setmana Santa. La segona prova serà presencial (amb grups molt reduïts) i se celebrarà en diferents centres universitaris catalans simultàniament. En aquesta segona prova s’escolliran els tretze estudiants de batxillerat que formaran la delegació catalana que participarà en la fase espanyola, d’on sortiran els participants de l’Olimpíada Internacional i l’Olimpíada Iberoamericana.

Cal inscriure’s al següent enllaç fins el 28 de febrer.