Marató de lectura de Roald Dahl

Arran de la polèmica apareguda per la reescriptura de l’obra de Roald Dahl a Anglaterra (vegeu la notícia i el comunicat de la IBBYcat  (Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil, federació d’organismes sense ànim de lucre que representa i aglutina tots els sectors de la LIJ en llengua catalana.), algunes professionals i unes quantes llibreries especialitzades s’han decidit a impulsar la celebració d’una marató de lectura en veu alta d’obres de Roald Dahl.

L’acció pretén celebrar la possibilitat de gaudir en català i en la seva versió original de l’obra d’aquest escriptor irreverent i fantàstic, tot fent-li un petit homenatge.

La proposta, a la qual es poden adherir totes les biblioteques, escoles i llibreries que ho vulguin, es desenvoluparà el divendres 24 de març.

Què hauran de fer les entitats, llibreries, escoles o biblioteques que s’hi apuntin?

Consulteu la pàgina web de IBBYcat per conèixer els detalls de la convocatòria.