Experimenta en xarxa: de la teoria a l’experimentació

Des del Repte Experimenta, impulsat per la URV, ofereixen la formació Experimenta en xarxa: de la teoria a l’experimentació”.

Introduir l’experimentació a les classes de ciències d’ESO i darrer cicle d’educació primària no és senzill. Els principals obstacles són l’elevat nombre d’alumnes i la poca disponibilitat de certs materials. L’objectiu d’aquesta sessió formativa és oferir un ventall de propostes per fomentar el learning by doing aportant recursos per treballar l’experimentació a classe amb productes casolans i instruments de baix cost, fomentant el treball per competències.

Aquest curs us ofereix una aproximació a 4 diferents pràctiques implementades amb èxit a centres educatius. Les presentacions aniran acompanyades també de demostracions.

A qui va adreçat? professorat que imparteix Ciències i Tecnologia a l’ESO i mestres de cicle superior de primària

Quan? Dimarts 28 de juny de 2022 de 10:00 a 12:10

Format: presencial (max. 25 persones) i en streaming via YouTube (per a qui no es pugui desplaçar)

On? Aula 100 ubicat a la 1ª planta de la Facultat de Química i Enologia, Edifici N4, Universitat Rovira i Virgili, C/ Marcel·li Domingo 1, Tarragona