Concurs de cinema “Ments despertes”

4a EDICIÓ DEL CONCURS DE CINEMA MENTS DESPERTES!!!

Un festival DE CINE adreçat a l’alumnat de totes les escoles de Catalunya.

Vols aportar la teva mirada sobre l’assetjament escolar, les addiccions, l’estigma o els efectes que en salut mental i emocional ha ocasionat la pandèmia?

Enfoca la teva càmera i grava les teves idees. Cinema per pensar i trencar amb els estereotips entre joves.

El Programa Ments Despertes, que dóna nom al Concurs, és un itinerari formatiu del Grup SOM VIA conduït per persones amb diagnòstic en salut mental. L’objectiu del Programa, a banda de crear participació comunitària amb els centres educatius i promocionar hàbits saludables, és trencar amb els estereotips al voltant de la salut mental entre l’alumnat jove.

És el propòsit final del Concurs generar debat i actituds d’aprenentatge, creixement comunitari, també vital. Actituds crítiques, selectives, creatives i d’interacció en salut mental i emocional, fent servir l’audiovisual com a eina educativa.

PARTICIPANTS
Concurs obert a tots els Centres Educatius
de tota Catalunya.

INSCRIPCIONS
L’escola presentarà el full d’inscripció al
Concurs enviant-lo per correu electrònic a:
sgarcia@somvia.org

Persona de contacte: Sílvia García.

Data termini inscripció: 25 de març 2022.

La participació és gratuïta.

CATEGORIES
Les categories per participar són les següents:

› Primer i Segon Cicle de Secundària (ESO).

› Batxillerat.

› Cicles Formatius àmbit social i sanitari.

› Cicles Formatius imatge, so i audiovisuals.

Consulteu les bases