Avaluacions del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu 2023-2024

Trobareu tota la informació sobre les diferents proves d’avaluació a la pàgina web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.

Educació primària

• Avaluació de Final d’Etapa a 6è. Censal. Dies 16, 17 i 18 d’abril de 2024.
    • Avaluació de Diagnòstic a 4t. Censal. Aplicació del 2 al 30 d’abril de 2024.
    • Avaluació de l’Expressió Oral a 6è. Censal. Aplicació del 29 d’abril al 20 de desembre de 2024.

• TALIS. Avaluació de caràcter internacional promoguda per l’OCDE i adreçada a les Direccions i al professorat de l’educació primària i infantil (2n cicle). Mostral. De l’1 de febrer al 12 d’abril de 2024.

Educació secundària

• Avaluació de Final d’Etapa a 4t. Censal. Aplicació els dies 16 i 17 d’abril de 2024.
  • Avaluació de Diagnòstic a 2n. Censal. Aplicació del 2 al 30 d’abril de 2024.
  • Avaluació de l’Expressió Oral a 4t. Censal. Aplicació del 29 d’abril al 20 de desembre de 2024.

• TALIS. Avaluació de caràcter internacional promoguda per l’OCDE i adreçada a les Direccions i al professorat de 1r, 2n i 3r d’ESO. Mostral. De l’1 de febrer al 12 d’abril de 2024.
  • PISA (pilotatge). Avaluació en línia de caràcter internacional promoguda per l’OCDE i adreçada a l’alumnat de 15 anys. Mostral. Dates a determinar.

ARTICLES RELACIONATS:

→Resultats de l’avaluació de la compensió lectora dels alumnes de 4t de primària

PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study), és un estudi de la IEA que avalua la comprensió lectora dels alumnes a 4t de Primària. Aquest estudi avalua les tendències en el nivell d’aprenentatge dels estudiants cada cinc anys des del 2001. PIRLS se centra en la lectura com a mitjà per assolir els dos propòsits de lectura presents a la major part dels textos que llegeixen els alumnes dins i fora del col·legi: tenir una experiència literària, adquirir i fer servir la informació. És un estudi que es duu a terme cada 5 anys.

→Resultats de les proves de competències 2023

Informes dels resultats de les proves de competències bàsiques de primària i secundària curs 2022-2023.

→Mesures per a la millora dels resultats