17a edició Concurs Joves i Mobilitat | Curs 2023-2024

El RACC i el Servei Català de Trànsit conviden els educadors i joves de Catalunya a reflexionar sobre una temàtica que ens envolta cada dia a tots:

“La convivència en mobilitat. Què en pensen els joves?”

Es tracta d’una temàtica que vol fer valdre el fet de conviure amb altres maneres de transport i de com el nou model que s’està implantant a Catalunya (amb l’ús generalitzat de la bicicleta i els patinets elèctrics) estan influint a la seva mobilitat i convivència.

El concurs Joves i Mobilitat vol contribuir a afavorir la reflexió dels adolescents i joves envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos i basat en determinades actituds i valors, amb especial èmfasi en la seguretat viària.

QUI HI POT PARTICIPAR?
  • Alumnes de secundària, batxillerat, CFGM i IFE
  • Nois i noies de 12 a 18 anys membres de casals i centres de lleure de Catalunya, així com alumnes d’itineraris formatius específics.
INSCRIPCIONS
  • A partir del 22 de setembre de 2023
  • A www.jovesimobilitat.cat
  • Presentació de treballs fins al 19 d’abril de 2024