Trenquem el silenci davant el bullying: què podem fer? Premi DIALOGA

El Grup d’Investigació Gestió de Conflictes d’ESADE, el Col·legi de Notaris de Catalunya i el Departament d’Ensenyament presenten la 5a Edició del Premi DIALOGA, destinat als centres educatius i als alumnes de 1r de batxillerat i 4t d’ESO amb el tema: Trenquem el silenci davant el bullying: què podem fer? Els alumnes poden respondre aquesta pregunta amb un assaig curt (individual) o amb un video breu (individual o en grup).

El període d’inscripció finalitza el proper 31 de març.

Una bona oportunitat per sensibilitzar l’alumnat sobre la necessitat de mantenir relacions positives en els centres i implicar-s’hi davant l’assetjament.

Més informació aquí.