La ciència en primera persona

conferenciaEl 16 de novembre la biòloga Teresa Rosas ha pronunciat la conferència Com afecta el canvi climàtic als nostres boscos? als alumnes de batxillerat de l’Institut Federica Montseny.

Enllaç a la presentació de la xerrada.

Aquest acte formava part del Dia de la ciència a els escoles., una de les activitats emblemàtiques del Programa Ciència i Aula de la FCRI (Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació).

Durant un mateix dia 100 professionals de la recerca realitzen xerrades simultànies a un centenar de centres escolars per despertar i potenciar l’interès dels joves (alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat) vers la ciència i la tecnologia. Iniciativa organitzada en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i adreçada als alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *