IX JOCS FLORALS DE CATALUNYA

S’ha obert la novena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya que té l’objectiu de promoure l’escriptura i la creació literària, tant en prosa com en poesia, en infants i joves de sis a divuit anys.

Per participar-hi, heu d’omplir el formulari d’inscripció indicant en quines categories ho fareu. El període d’inscripció és fins el 24 de març.

Al web dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya trobareu les bases de l’edició d’enguany així com també les de la categoria de conte audiovisual.

Recordeu que els treballs presentats, un per categoria, han de ser col·lectius, excepte les categories F1, F2, G1 i G2, que han de ser individuals. En el cas de ser col·lectius, hi han de participar, com a mínim, tres alumnes; a partir d’aquest nombre, cada centre pot decidir el total d’alumnes que hi participarà. Es manté el conte digital només per a la categoria H, que disposa d’unes bases. El tema és lliure i els treballs han de ser escrits en llengua catalana o en aranès.
La data límit de recepció dels treballs serà el 26 d’abril.

Per a qualsevol aclariment podeu adreçar-vos al vostre CRP.