15è Certamen MINERVA

retol-minerva

1. Hi pot participar l’alumnat de batxillerat.
  2. Es poden presentar treballs de recerca, individuals o col·lectius, corresponents al curs 2016-17.
  3. Cada centre podrà seleccionar dos treballs. Per fer la selecció es valorarà:
    • l’interès del tema (actualitat, estudi d’interès local, etc.),
    • el rigor científic (claredat en el plantejament de la hipòtesi, coherència en el desenvolupament de l’estudi i en l’exposició de les conclusions),cartell-minerva-2017-1
    • la presentació del treball (estructuració, format, ús adequat de la llengua…) i
    • les competències desenvolupades per l’alumnat.
  4. La inscripció de cada treball la farà el centre corresponent omplint el formulari.
  5. Caldrà enviar per correu electrònic a la secretaria del certamen (crp-badia@xtec.cat) la següent documentació (especificant en l’assumpte Minerva 2017):
    • Una còpia del treball complet en format electrònic (nom del treball.doc).
    • Una recensió d’un màxim de dues pàgines DINA-4 (recensió nom del treball.doc)
    • Una presentació digital (nom del treball.ppt o drive).
    • Una fotografia dels autors/autores (nom de l’autor.jpg).
  6. Si convé, es podrà acompanyar el treball de diferents suports: maquetes, material informàtic, material visual… S’han de lliurar al Servei Educatiu del Vallès Occidental VII (Av. Costa Blava, s/n, edifici El Molí, 1r pis. 08214 Badia del Vallès).
  7. La data límit de presentació dels treballs serà el 21 d’abril de 2017.
  8. Els treballs presentats es publicaran en format electrònic a la web del Servei Educatiu VOC VII (serveiseducatius.xtec.cat/vallesoccidental7)
  9. La Comissió organitzadora del Certamen, formada per tècnics i tècniques municipals d’educació dels dos Ajuntaments, la Inspecció Educativa i el Servei Educatiu VOC VII, escollirà quatre treballs per tal que els seus autors o autores en facin una exposició oral pública de 10’ en la mostra del certamen. Aquest acte tindrà lloc el 30 de maig de 2017 a l’Auditori municipal de Badia del Vallès, a les 16:00 h.
  10. En la mostra es podran veure les presentacions digitals i els materials de suport de tots els treballs presentats.
  11. Es lliuraran gratificacions i diplomes commemoratius a cadascun dels autors i autores dels treballs.
  12. Hi podran assistir a més dels autores i autores dels treballs, familiars, tutor@s dels treballs i el professorat dels instituts, els companys i companyes, i en general, tothom qui hi estigui interessat.
  13. Qualsevol aspecte sobrevingut o no previst en aquestes bases serà resolt per organització del Certamen.

Cartell (pdf)
Bases (pdf)