General

Rondes de debat intercentres a Rubí

Enguany hem fet la segona edició de les Rondes de debat intercentres, una activitat emmarcada en el Pla Educatiu d’Entorn, amb alumnat de 4t d’ESO dels instituts Estatut, Torrent dels Alous, Duc de Montblanc, J.V. Foix i institut-escola Teresa Altet. Hem gaudit d’un espai molt agradable, l’auditori del Museu Municipal (MMUC), en el qual hem […]

Rondes de debat intercentres a Rubí Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut