Roser Batlle: “Amb l’aprenentatge servei els alumnes se senten valorats i útils”

Roser Batlle és educadora en el temps lliure, mestra d’educació especial, formadora de monitors, animadors i líders associatius, treballadora a l’escola, a l’Administració Pública i en el moviment associatiu. Va connectar amb la metodologia Aprenentatge Servei (ApS) fa 14 anys buscant una cosa que ella no sabia, però que ja existia.

Què és l’Aprenentatge Servei (ApS)?

És un mètode d’ensenyar i aprendre que consisteix a aprendre fent un servei a la comunitat. És una manera d’adquirir i fomentar coneixements, capacitats, destreses, habilitats, actituds i valors fent una cosa que millora l’entorn i està orientat al bé comú.

Per llegir l’article, cliqueu aquí