Apps educatives

mSchools Toolbox et facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat.

Aquí hi podràs trobar les Apps per començar a gamificar l’aprenentatge. Es tracta d’una col·lecció d’aplicacions que podem fer servir per dissenyar activitats que permetin al docent treballar des de la perspectiva de la gamificació.

Algunes apps fàcils d’utilitzar a les aules:

Kahoot:  una plataforma d’aprenentatge basada en jocs de preguntes i respostes. Permet que tant docents com alumnes investiguin, creïn, col·laborin i comparteixin coneixement a través d’un procés de gamificació.

Classcraft: Joc de rol que permet gamificar el procés d’ensenyament-aprenentatge i convertir-lo en una aventura. Està dissenyat especialment per treballar-lo en un context educatiu i pot adaptar-se a qualsevol currículum.

Quizup: és un joc de preguntes i respostes online i multijugador amb una àmplia comunitat d’usuaris. L’aplicació té un banc amb més de 100.000 preguntes, repartides entre uns 200 temes de diversa tipologia (literatura infantil, Bollywood, gramàtica, Jocs Olímpics, dinosaures,…).

Edmodo: és una plataforma social d’aprenentatge. Aquesta aplicació permet la comunicació entre docents, alumnes i familiars en un entorn tancat i privat en format de microblogging i d’entorn virtual d’aprenentatge gràcies a les funcionalitats que ofereix.

Classdojo: Aplicació dirigida a la gestió d’un grup d’alumnes dins d’un entorn educatiu. Els professors poden utilitzar aquesta app per donar als seus alumnes reforç de comportaments positius i advertir sobre els aspectes a millorar mitjançant icones representatives.

logo-def-1