Premis Baldiri Reixac 2018-2019

Per a escoles amb voluntat transformadora, per a mestres compromesos i innovadors, per a alumnes curiosos i creatius. Per a tots vosaltres, ja és aquí la 41a edició dels Premis Baldiri Reixac. Els Baldiri!

Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan realitat projectes educatius que donin resposta als reptes de l’educació del s. xxı, que s’enfrontin al fracàs escolar i a la desigualtat educativa, que impulsin l’aprenentatge de les noves competències, que generin oportunitats de futur, que eduquin en valors com la solidaritat o la inclusió social.

I tot això, que ho facin posant la cultura, la creativitat i la llengua al centre del seu projecte. Perquè és amb la cultura i a través de la cultura que podrem transformar l’educació i la societat: la llengua, la literatura, el teatre, la poesia, la música, la dansa, el cinema i les arts en general desenvolupen noves competències i habilitats, l’esperit crític, la creativitat o l’empatia, fonamentals per construir un país més obert,
cohesionat, integrador i equitatiu.

Bases del premi

[+info]