Premi Neus Cortiella 2024

L’escola La Gessera, amb col·laboració de l’Ajuntament de Caseres, convoca el Premi literari i artístic “Neus Cortiella 2024”, a fi de promoure la lectura i l’expressió artística entre l’alumnat de primària de la comarca de la Terra Alta.

Els participants han de presentar una obra artística que representi el contingut total o parcial d’un llibre que s’hagin llegit. Les obres han de ser creacions pròpies de l’alumne/a participant.

Les obres guardonades amb el primer premi de cada categoria rebran un lot de material artístic i literari valorat en 75€. I entre tot l’alumnat participant se sortejaran 4 entrades familiars (per a 4 persones) per veure una pel·lícula al Cinema Moderno de Caseres.

La data màxima per presentar les obres serà el dia 23 d’abril de 2024, diada de Sant Jordi.

Podeu consultar aquí les bases.