Premi Baldiri Reixac per als alumnes d’educació infantil i de cicle inicial de La Fatarella

Els alumnes d’educació infantil i de cicle inicial de Los Castellets de La Fatarella han guanyat un premi Baldiri Reixac en la categoria alumnes que la Fundació Carulla organitza anualment. El títol del treball és  Els pans del nostre poble.  Diumenge al Casal de l’Espluga de Francolí, tots els nens d’educació infantil i cicle inicial van anar a recollir el premi amb les seves senyoretes, abans, però, van poder gaudir tot el matí de jocs, tallers, xcalextric, cavalls, gegants, grallers, escacs, futbol, inflables i moltes activitats més, a banda de poder demanar un desig per a la seva escola al mur dels desitjos.

Des del Servei Educatiu us felicitem i engresquem a totes les escoles a participar el curs vinent.

Us posem algunes fotos que ha compartit la Fundació Carulla al facebook.