MyWay pass, plataforma digital d’orientació professional

MyWayPass és una plataforma en línia gratuïta que ofereix una forma alternativa d’acompanyar els joves en el seu procés de presa de decisions acadèmiques i professionals.

És una eina “gamificada”, desenvolupada en el marc del projecte d’Orientació Professional Coordinada, que ajuda els joves a decidir el seu futur professional.

Quan un estudiant compleix els 15 anys ha de decidir el seu futur. Es tracta d’una decisió vital a una edat molt primerenca. I aquest jove rep orientació de múltiples fonts, com el són: l’escola, els pares,  o els portals en línia especialitzats. Això demostra que es realitza un gran esforç, encara que pot resultar molt dispers i, per tant, poc efectiu.

MyWayPass és un joc d’autoconeixement en què, com si fos un videojoc, l’estudiant s’embarca en un viatge espacial en què pot visitar cinc planetes que li permeten aprofundir en el seu autoconeixement, ser conscient de les seves inquietuds o dissenyar el currículum necessari pel seu futur professional.

Amb aquesta innovadora eina es convida l’alumne a la reflexió i l’autoconeixement a través d’una experiència interactiva i dinàmica, que sens dubte està molt més adaptada a la seva edat i necessitats reals que altres eines existents.

Per entrar a MyWaypass tant els alumnes, els pares o els tutors us heu de registrar. De moment els materials estan en castellà, però la Fundación Beterlsmann s’han compromès a traduir-los al català.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *