mSchools Student Awards – Mobile History Map

mSchools Student Awards és un concurs que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant els curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives. La convocatòria 2017 dels anteriorment coneguts com a App Awards inclourà App Education, Mobile History Map Challenge i la novetat d’aquest any, Scratch Challenge.

La inscripció al Concurs s’inicia el 18 d’abril de 2017 a les 12:00 hores i finalitza el 14 de maig de 2017 a les 12:00 hores.

La inscripció al Concurs es formalitzarà a través del docent participant del centre mitjançant el formulari d’inscripció enllaçat a la plataforma Mobile History Map que es publicarà en el moment en que s’obri el període d’inscripció.

PER PARTICIPAR AL CONCURS

1. Entrar al compte mSchools (Si encara no el teniu, podeu iniciar la sessió dins MHM creant el vostre usuari de professor o alumne aquí.)

2. Hi ha dos modalitats:

A- El lloc dels fets

a) Treballa continguts relacionats amb els capítols que s’emetran a la sèrie “El lloc dels fets“. Pots veure els llocs i les temàtiques que es recolliran a la sèrie en aquest enllaç.

b) També pots proposar noves temàtiques i llocs per a una nova temporada de la sèrie.

B- Elements patrimonials / Catalunya del Segle XX

3. Treballa els continguts i puja’ls a l’escenari

Crea els jocs de preguntes si decideixes participar a la primera modalitat o les aportacions si decideixes fer-ho a la segona.

4. Inscriu els teus continguts en el concurs

Quan els continguts siguin definitius, entre abril i el 14 de maig has d’inscriure els continguts a través del formulari d’inscripció. Hauràs de tenir en compte les limitacions de propostes a presentar per cada centre.

Per a a més informació consulta les bases del concurs aquí.