Inscripció formació segon trimestre. Curs 2020-2021

Us recordem que les activitats del Pla de Formació de Zona del segon trimestre  s’iniciaran a partir  del mes de febrer. Us podreu inscriure del 8 al 19 de gener de 2021 i podreu consultar les assignacions a partir del dia 30 de gener.

Podeu veure les activitats dels 2n i 3r trimestre al següent enllaç: https://serveiseducatius.xtec.cat/terraalta/formacio/activitats/ (heu de posar a la pestanya CRP/PFZ: Terra Alta).

Us animem a inscriu-us als Grups de Treball Art i Escola (codi:8100271810) i Apropa’t al COMEBE (codi:8100261810 ).

També us informem que us podeu inscriure a Formació online anglès. En aquest link podreu trobar més informació

dels cursos si són del vostre interès.

I també us podeu inscriure als cursos del CESIRE Itineraris Artístics Autoplanificats 4 i Itineraris Artístics Autoplanificats_ODS_1. Els Itineraris Artístics Autoplanificats són un model de formació autogestionada que apodera al professorat a dissenyar els recorreguts de formació a partir de la selecció de les càpsules formatives que més s’adapten a les seves necessitats. D’aquesta manera, cadascun dels itineraris resultants serà diferent i més personalitzat als interessos de cadascú en funció de les càpsules que hagi escollit.