Coeducational Virtual Box

El CRP de la Terra Alta ha elaborat aquesta caixa virtual d’aprenentatge en anglès sobre Coeducació adreçada al CS de primària i al primer cicle de la ESO. Aquest recurs educatiu proposa quatre reptes a l’alumnat en els quals es treballen les temàtiques dels rols de gènere, els estereotips sexistes i l’empoderament de la nena/dona mitjançant l’anàlisi dels contes clàssics. Així mateix, la capsa conté tots els materials i recursos necessaris per afavorir el treball autònom de l’alumnat esdevenint aquests els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge. Podeu consultar tot el que inclou la virtual box clicant aquí.

Us engresquem també a mirar l’apartat de Coeducació del nostre web on hi trobareu tot de recursos i materials per integrar la temàtica coeducativa en les vostres propostes d’aula.