Imatges del lliurament de premis Taller Higiene de les mans

Nou nenes van resultar guanyadores del concurs “Rentem-nos les mans quan toca”, del taller Higiene de les mans organitzat pel Departament de Salut a les Terres de l’Ebre i Ensenyament. En el lliurament de premis hi van assistir un representant de Salut Terres de l’Ebre, el Dr. Guardia, la infermera encarregada dels tallers, Montse Arinyo, el president del Consell comarcal, Carles Luz, el director de La Caixa, Joan Carles Espuny i l’inspector de zona, Antoni Martí.

Les 9 alumnes guanyadores van ser: Astrid Algueró Martos de l’Escola Puig Cavaller; Linette Gabaldà Adro+a, de l’IE Mare de Déu del Portal; Maria Sabaté Coma de l’Escola El Diví Mestre de Vilalba; Marta Valls López, de l’Escola La Gessera de Caseres; Judit Gómez Barrubés, de l’Escola L’ametller de La Pobla De Massaluca; Aitana Àngel Martínez, de l’Escola Mare de Déu de La Fontcalda de Prat de Comte; Maria Bobota, de l’Escola La Miranda d’Arnes; Alba Clua, de l’Escola Docotr Ferran de Corbera; i Ona González, de l’Escola Montsagre d’Horta.