Dia Mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca

Avui 16 d’Octubre se celebra el dia Mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca. Un any més amb l’objectiu de sensibilitzar a tothom i de difondre al màxim la importància de saber actuar davant d’una mort sobtada, el Grup de Treball de Suport Vital Bàsic a les Terres de l’Ebre han enviat dos vídeos elaborat per l’alumnat del CFGM Emergències Sanitàries de l’Institut de l’Ebre de Tortosa i una proposta d’activitats.

Video PLS Síntesi.mp4

Video RCP.mp4

Proposta d’activitats:

1- A partir de la visualització dels  vídeos:

• Elaboració d’un pòster, entrevistes, àudios, cartells, vídeos… amb aportacions de l’alumant: Què  us ha aportat, què us ha semblat, ho trobeu important, sabríeu què fer en un cas…
  • Des de tutories, reunions, Ampa… donar a conèixer  la importància d’aprendre el SV al centre educatiu i  com poden fer difusió a la família i a la societat.

2- Entrar a l’enllaç a la pàgina web del Consell Català de Ressuscitació on hi podeu trobar i participar en activitats interactives molt interesants i participatives per poder realitzar amb el vostre alumnat, podeu escollir quina activitat segons el nivell educatiu que impartiu.

Un dia per sensibilitzar!

Des d’avui fins al mes de novembre, us animem a participar fent difusió des del vostre centre(web, twitter, facebook…)

posant:   #SVeTerresdel’Ebre

compartint-ho a @CentresSVe