Concursos de relats i de cartells. Taula Salut Mental TEB

Us animem a participar amb el vostre alumnat al Concurs de relats i al Concurs de cartells que organitza la Taula de Salut Mental Terres de l’Ebre:

L’objectiu del concurs de relats és fomentar l’escriptura i la lectura entre la població infantil i juvenil dels centres educatius de les Terres de l’Ebre, així com també sensibilitzar i desestigmatitzar la salut mental. Es poden presentar al certamen alumnat de 5è i 6è d’educació primària i 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO i altres centres educatius de les Terres de l’Ebre. Podeu trobar aquí les Bases concurs de relats.

L’objectiu del Concurs Setmana de Salut Mental és fomentar la competència artística entre la població infantil, juvenil dels diferents centres educatius de les Terres de l’Ebre , així com sensibilitzar l’alumnat i desestigmatizar la salut mental. Poden participar a la fase comarcal l’alumnat de 5è i 6è d’educació primària i 1r, 2n ,3r i 4t d’ESO i altres centres educatius de les les Terres de l’Ebre . Podeu trobar aquí les Bases concurs de cartells.

El tema en ambdós concursos és “La Salut mental i el benestar emocional és la prioritat”.

Podeu presentar els treballs fins el dia 15 de juny al CRP de la Terra Alta.