Concurs curtmetratge a la Terra Alta per a l’alumnat de primària i secundària

Us animem a participar en el concurs de curtmetratges en la categoria de curt infantil dirigit a l’alumnat de primària i secundària. Per quart any consecutiu es prepara,el festival In-FCTA que pretén difondre el format cultural audiovisual i cinematogràfic a la Terra Alta. “Un lloc on aquest format sempre ha tingut una gran presència en la zona, però que en els darrers anys ha perdut l’èxit de les èpoques passades. Es promou la projecció i la divulgació de llargmetratges de diversa temàtica i gèneres i curtmetratges de producció pròpia a través del concurs de curtmetratges que organitza el mateix festival.”

El Festival de Cinema de la Terra Alta, l’In-FCTA es va crear l’any 2017 de la mà de l’actor català Ivan Massagué amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bot, el Consell Comarcal de la Terra Alta i altres ens i empreses privades de la comarca.

Us adjuntem dossier amb la seqüència didàctica que des del festival In-FCTA han preparat per tal de donar-vos suport en la preparació del curtmetratge.

Les bases tan aviat sortiran, us les enviarem.