VII Jornada Intercanvi d’experiències Llars d’infants Terra Alta

El passat dissabte 9 de març a l’Escola Cèsar Martinell i a la llar d’infants Els Tracalets va tenir lloc la VII Jornada d’intercanvi d’experiències de Llars d’infants.

Aquesta jornada va estar dedicada a la primera part a conèixer la pedagogia de Maria Montessori, que va anar a càrrec de Núria Icart, directora de la Llar d’infants L’Esquirol, d’Horta de Sant Joan. A la segona part, les mestres Tània Giménez i Carme Ordeix, de l’Escola Puig Cavaller els van explicar els ambients d’aprenentatge que s’estan treballant als centres escolars.

I a la tercera part, hi va haver un intercanvi d’experiències de diferents llars d’infants participants. Finalment es va fer una posada en comú. Hi van participar 23 educadores i la jornada va ser satisfactòria per a totes les participants i formadores.