UsApps

UsApps, l’aplicació d’Educació per combatre l’assetjament escolar

UsApps és l’aplicació web del Departament d’Educació per poder denunciar casos d’assetjament o violència a l’escola que estarà disponible a partir de dilluns 14 de juny. D’aquesta manera, qualsevol persona –alumnat, professorat i famílies– podran denunciar un fet a través de l’aplicació amb un qüestionari senzill que recull les respostes sobre què ha passat i se’n farà un seguiment. La prioritat és aconseguir uns espais escolars lliures de qualsevol tipus de violència.

En el següent vídeo explicatiu trobareu tota la informació sobre la nova web app.