TurisTIC Challenge

QUÈ ÉS?

L’itinerari educatiu s’inclou dins d’un projecte d’especialització i competitivitat territorial (PECT) anomenat TurisTIC en família, que té l’objectiu de reforçar el posicionament, la competitivitat i la imatge com a destinació de turisme familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.

OBJECTIUS

• Replantejar el turisme familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre incorporant l’opinió i la imaginació dels infants del territori.
  • Promoure la creativitat i la innovació dels infants per cercar propostes innovadores que donin resposta als reptes del turisme familiar, tot integrant la tecnologia, fomentant el respecte per al medi ambient i promovent la sostenibilitat.
  • Estimular el sentiment de pertinença i d’orgull dels participants de viure en aquest territori, per a convertir-los en els seus ambaixadors i ambaixadores.

QUI POT PARTICIPAR?

L’alumnat des de 5è de primària a 3r d’ESO de 20 centres educatius de la província de Tarragona.

INSCRIPCIONS

Places limitades (només 20 centres educatius).

Cliqueu sobre la imatge per consultar tota la informació sobre aquest projecte.