Tens una idea educativa transformadora? Te la impulsem! Premis Baldiri Reixac

Els Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla arriben a la 40ena edició. Durant tot aquest temps, han reconegut l’excel·lència pedagògica dels professors i les escoles capdavanteres i han apostat per una escola de qualitat on el català és la llengua comuna.

El compromís amb l’escola catalana i en català continua més vigent que mai, tant pel que fa al reconeixement com a l’impuls de nous projectes. En total, aquesta edició atorgarem 101.000 euros a docents, escoles i alumnes, repartits de la següent manera.

VOLS SER UNA ESCOLA BALDIRI REIXAC?
12 premis de 3.000 euros als millors projectes de centre que promoguin la renovació pedagògica i que estiguin compromesos amb la llengua catalana.

Premi UOC d’Innovació. Entre totes les propostes presentades a la categoria de projectes de centre, s’atorgarà un premi de 4.000 euros promogut conjuntament amb la Universitat Oberta de Catalunya per a un projecte que impulsi la transformació innovadora.

ETS UN DOCENT TRANSFORMADOR?
4 premis de 4.000 euros d’estímul a mestres i professors per a la transformació educativa de l’aula.

BALDIRITZA’T. BUSQUEM ALUMNES COMPROMESOS, ENCURIOSITS I CREATIUS
50 premis de 900 euros.

• 10 premis a Cicle Infantil i Inicial
  • 10 premis a Cicle Mitjà i Superior
  • 10 premis a ESO i Cicles Formatius de Grau Mitjà
  • 10 premis a Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.
  • 10 premis a treballs que afectin diversos nivells o centres escolars.

Consulta les bases aquí

Línia directa d’atenció a mestres i alumnes: 93 209 09 48