Teatre en Anglès: Cinder ELLA New York

El passat dijous 30 de gener uns 400 alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de la comarca es van desplaçar amb bus fins a Gandesa per gaudir de l’espectacle musical en anglès Cinder ELLA New York. L’obra es va representar a la sala del cinema de la SUG i va consistir en una versió actualitzada del conte de la Ventafocs on es parlava del valor de l’esforç per aconseguir els nostres somnis, de les desigualtats socials i de la no discriminació per raons d’ètnia, origen o estatus social.

Val a dir que el musical va captivar tothom, captant l’atenció tan d’alumnes com de professors, atès que l’obra tenia un argument molt potent i incloïa unes cançons molt boniques i encomanadisses, com per exemple The mambo song o On the top of the world. Els alumnes van quedar tan encisats amb la representació que fins i tot, quan es va acabar, van demanar autògrafs als actors i actrius, que van demostrar tenir un talent excepcional.

Aquí teniu la sinopsi de l’obra:

Ella Enterprises LLC és una de les agències de notícies més importants de Nova York. La Cinder és l’arrogant hereva d’aquest gran imperi situat a la Sisena Avinguda. Un dia, acompanyant a la seva mare de compres, passen per la botiga d’enllustradors de sabates de Rockefeller Center. L’Anthony, un noi del Bronx fill d’immigrants que hi treballa, es queda captivat per la Cinder i per la conversa que escolta de les dues: necessiten un reporter gràfic a la secció de cultura. I és que l’Anthony té una fascinació per la fotografia i el periodisme. Quan organitzin el concurs per trobar el millor reporter de Nova York, el tindran en compte entre els milers de candidats? L’ajudarà la Madison, una esbojarrada reportera de successos? I podrà l’Anthony superar els entrebancs que la mare de la Cinder li posarà per arribar on ell vol?

Us esperem a tots i a totes l’any vinent en una altra edició del teatre en anglès. No hi falteu!