2n CURS ANUAL DE LA FaPaC: INNOVACIÓ EDUCATIVA

La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) inaugura el seu 2n Curs Anual, que enguany abordarà la Innovació educativa més enllà de les TIC de la mà de professionals i referents d’arreu del territori espanyol, com Catherine L’Ecuyer, Gema Celorio, Amparo Tomé i Jordi Adell, entre d’altres.

Un any més, la FaPaC ofereix un espai formatiu que posa a disposició de tota la comunitat educativa (equips docents, equips directius, educadores, pedagogues, estudiants d’educació, famílies, voluntàries i altres agents) un seguit de recursos i eines per ampliar i compartir coneixements.

En l’edició d’aquest 2020, la federació vol aprofundir en el concepte d’innovació educativa des d’un punt de vista crític, entenent que la veritable innovació en l’àmbit de l’educació és aquella que treballa per una societat més justa, inclusiva, empoderada, feminista i ambientalment sostenible.

Entre altres qüestions, aquest 2n Curs parteix de la necessitat d’estudiar i comprendre:

  • La innovació educativa com a eina de transformació social
  • L’ecologia com a motor de la innovació educativa
  • La mirada feminista, necessària per innovar educativament
  • Les comunitats d’aprenentatge com a mètode d’innovació educativa
 
 
CAPÇALERA_Facebook_Twitter_2n Curs_851x315.jpg

? DESCARREGA EL PROGRAMA

El curs es desenvoluparà durant quatre dies al Centre Cívic Can Deu (Plaça de la Concòrdia, 13, Barcelona), i pot fer-se també en modalitat on-line:

Dijous, 20 de febrer, de 17:30 a 20:30h

Dimarts, 25 de febrer, de 17:30 a 20:30h

Dijous, 27 de febrer, de 17:30 a 20:30h

Dimarts, 3 de març, de 17:30 a 20:30h

Totes les sessions del curs es podran seguir i comentar en directe per streaming i també a través de Twitter amb el hashtag #CursAnualFaPaC.

IMPORTANT: Formació amb reconeixement de l’Institut de Desenvolupament Professional (ICE-UB) per a qualsevol persona que segueixi el Curs Anual de la FaPaC a través de la modalitat virtual i/o presencial (ambdues opcions amb més del 80% d’assistència o seguiment). Aquest curs també està reconegut dins del pla de formació permanent al professorat del Departament d’Educació.