Tallers sobre el MHM

Durant el mes de novembre i principis de desembre d’aquest primer trimestre, el CRP de la Terra Alta ha realitzat diversos tallers sobre la plataforma Mobile History Map a cada escola de la comarca. L’activitat anava adreçada principalment a l’alumnat de la Comunitat de Grans i als seus tutors/es, i se’n va explicar el seu funcionament i les seves potencialitats de treball a l’aula. L’alumnat es va mostrar molt receptiu i interessat en el tema, i la majoria es va engrescar amb la idea de crear un MHM del seu poble. Des del Servei Educatiu de la Terra Alta animem a tots els docents i alumnes a participar-hi comptant amb el nostre assessorament i suport.