Concurs de Logotips Erasmus+

El Servei Educatiu de la Terra Alta té el plaer de presentar-vos el logotip guanyador del Concurs de Logotips organitzat pel Consorci Erasmus+ de la Terra Alta. Aquest logotip tan vistós i original serà l’emblema que representarà el nostre consorci (alumnat i professorat) arreu d’Europa durant els 7 anys que dura l’Acreditació Erasmus+ KA121. Des d’aquí volem donar l’enhorabona al guanyador del certamen, en Jordi P. T. de l’Institut Terra Alta de Gandesa, i als dos finalistes, Irene M. G. i Martí C. P. de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea, així com a tot l’alumnat d’ESO d’ambdós centres que hi va participar. Moltes gràcies!