Sortida Coneix la Terra Alta: Comunitat de petits al Pinell de Brai

El passat divendres 6 maig de 2022 va tenir lloc la primera trobada del programa Coneix la Terra Alta amb l’alumnat d’Educació Infantil a la vila de Pinell de Brai. Els 224 alumnes arribats de les diferents poblacions de la Terra Alta van gaudir d’un dia assolellat ple d’activitats a la zona esportiva de la població. Després d’esmorzar, els alumnes van participar en la cantata Rebel·lió a la cuina d’Antoni Miralpeix. Cada centre educatiu i ZER havia preparat 2 cançons per a la cantata i, al final, tots junt van interpretar la Cançó de la festa com a colofó final. Tots els xiquets i xiquetes van demostrar que s’ho havien preparat molt bé perquè ho van fer genial! Moltes felicitats a tots i totes!

En acabar la cantata es va fer una visita lliure pel poble i després va arribar l’hora de dinar. Un cop acabat l’àpat, l’alumnat va tenir l’oportunitat de gaudir de la fira de jocs matemàtics que els centres havien preparat per a l’ocasió: joc de bitlles, cursa de pedres, sabateta blanca i 1,2,3,… pica paret.

Volem agrair la col·laboració i el suport de l’Ajuntament del Pinell de Brai i de l’escola Cèsar Martinell de la localitat.