Sortida Coneix la Terra Alta: Comunitat de grans a Vilalba dels Arcs

El passat divendres 20 de maig de 2022 va tenir lloc la trobada del programa Coneix la Terra Alta amb l’alumnat de la comunitat de grans a la població de Vilalba dels Arcs. Els 301 alumnes arribats de les diferents poblacions de la Terra Alta van gaudir d’un dia fantàstic ple d’activitats en diferents punts de la població. Després d’esmorzar al pavelló esportiu, els alumnes distribuïts en grups van poder fer la descoberta del poble mentre passaven per unes estacions amb jocs esportius i tradicionals. Des del CRP de la Terra Alta volem donar les gràcies al Patronat de la Passió de Vilalba per deixar-nos el kit de jocs romans que es van fer servir a l’estació del C/ Tacons.

L’alumnat també va tenir l’oportunitat de visitar altres espais d’interès cultural de la població com ara l’església i el castell, la plaça i la confraria, l’exposició de bitllets de la guerra civil al casal del Rossinyol, la cooperativa, el molí d’oli, cal ferrer i cal picapedrer. Cap a les 14h l’alumnat va dinar al pavelló esportiu i en acabar, es va continuar amb la roda d’activitats.

Volem agrair la col·laboració i el suport de l’Ajuntament de Vilalba dels Arcs, especialment d’Avelina, Josep i Joaquim, dels experts en història local David Tormo i Enric Chiveli, i de l’escola El Diví Mestre de la mateixa localitat.