PREMIS ECOINNOVACIÓ EDUCATIVA

Amb l’objectiu de donar visibilitat a les bones pràctiques ambientals dels centres educatius de secundària i als treballs de l’alumnat de temàtica ambiental, la Fundació Societat i Educació i la Fundació Endesa convoquen els Premis a la EcoInnovació Educativa.

El termini per registrar-se s’amplia fins el proper 20 de desembre. Per fer el registre, només caldrà que introduiu unes dades bàsiques (nom d’usuari i correu electrònic).

Un cop registrats, tindreu temps fins el 17 d’abril de 2020 per presentar els projectes.

Enguany han convidat el Programa Escoles Verdes per formar part del jurat.

Cliqueu sobre la imatge per veure tota la informació.