Nova Maleta Pedagògica d’Enginyeria d’Astronaus

Amb aquesta maleta pedagògica es proposa a l’alumnat ajudar als enginyers i enginyeres de l’ESA (European Space Agency) a escollir el millor material per construir una astronau. Per a dur-ho a terme, utilitzaran el “Kit de materials d’astronaus” de l’ESA, compost per 8 materials diferents que hauran d’investigar de forma experimental i manipulativa. Un conjunt de 5 activitats els permetrà familiaritzar-se amb les seves propietats, comparar-los i agrupar-los d’acord amb criteris senzills, per a després realitzar proves que determinin la seva conductivitat elèctrica i tèrmica, la seva massa, les seves propietats magnètiques i la resistència que ofereixen als impactes. Posteriorment, consideraran quins materials són els més adequats per construir les diferents parts de la nau espacial. Aquesta maleta incorpora les guies docents, una per primària i una per secundària, que inclouen el següent: activitats, exercicis i experiments; enllaços a webs; gràfiques, infografies i taules; informació complementària; materials, recursos i instruccions; i indicacions de seguretat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *