Nova maleta pedagògica: Som com som

Us presentem la maleta de la diversitat i la inclusió, ideada per les companyes del Servei Educatiu del Vallès Occidental VI.
Disposem d’una maleta per a l’alumnat de primària i una per a l’alumnat de secundària. Ambdues consten d’un seguit d’àlbums il·lustrats que ens permetran treballar amb l’alumnat diferents temàtiques relacionades amb la diversitat i la inclusió (acceptació, coneixement de les diferències, treball de les emocions, empatia…).
Us convidem a conèixer-los a través de la següent pàgina interactiva on podreu veure les fitxes dels llibres, informacions dels autors i autores, il·lustradors/es, etc.

En podeu fer el préstec enviant un correu electrònic al CRP de la Terra Alta: e3870804@xtec.cat