Maleta l’Univers

Una altra novetat que us presentem des del Servei Educatiu de la Terra Alta és la maleta pedagògica L’Univers. Aquesta nova creació, adreçada a l’alumnat d’infantil i primària, conté tot un seguit de materials molt atractius i manipulables que afegiran un plus de motivació a les classes de ciència i astronomia. Hi trobareu un planetari per projectar imatges de l’espai en la foscor, un sistema solar motoritzat desmuntable, targetes de realitat augmentada, un puzle del sistema solar en 3D, un joc de cartes, un sistema solar de feltre per als més petits i diversos llibres de consulta.

Us adjuntem aquí sota la llista completa dels continguts de la maleta:

Us afegim també una selecció de les millors aplicacions d’astronomia gratuïtes que podreu instal·lar a les tablets, mòbils i panells digitals del vostre centre:

Esperem que aquestes eines i recursos us siguin útils i ajudin l’alumnat a conèixer més bé l’univers i a assimilar millor els coneixements més abstractes.