Lliurament de diplomes del programa FER a l’IE Mare de Déu del Portal

Aquest matí s’ha fet el lliurament de diplomes a l’alumnat de 5è de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal pel projecte d’emprenedoria FER que han realitzat aquest curs. El programa FER Ensenyant a emprendre a les escoles rurals” és un projecte de cooperació bilingüe (català i anglès) que pretén fomentar les vocacions emprenedores, treballant la creativitat i fomentant els grups cooperatius, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes. Va dirigita a l’alumnat de cinquè curs d’Educació Primària de les escoles dels territoris rurals.

Els mestre que coordina el projecte ens ha explicat totes les tasques que s’han realitzat durant el curs a través d’un padlet i dos dels grups dels alumnes ens han ensenyat els invents que han fet i ens han explicat el pressupost i els beneficis econòmics que se’n podrien treure.

El projecte està coordinat pel Grup d’Acció Local Noguera-Segrià Nord i finançat pel Departament d’Agricultura Ramaderia i Pesca, mitjançant la Direcció General de Desenvolupament Rural.