Escola d’Estiu del MRP a TEB

Un any més, i ja en van 42, tornem a tenir aquí la nostra escola d’estiu: l’Escola d’Estiu de les Terres de l’Ebre.

Una escola d’estiu amb formacions de diferents tipologies i temàtiques, adreçades als diferents col·lectius del món educatiu. Una escola d’estiu descentralitzada, amb presència arreu del territori i amb diferents horaris i dates per facilitar l’assistència presencial dels docents de les nostres terres.

Ara i sempre, una escola que esdevé el punt de trobada dels professionals a casa nostra.

Les inscripcions a les diferents ofertes formatives comencen el dijous 1 de juny. No et quedis sense plaça.

Més informació al nostre web

Equip organitzador