Dia Mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca

El dia 16 d’Octubre se celebra el dia Mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca, sota el lema: TOTS ELS CIUTADANS DEL MÓN PODEN SALVAR UNA VIDA.

Un any més, amb l’objectiu de sensibilitzar a tothom i de difondre al màxim la importància de saber actuar davant d’una mort sobtada, des del Grup de treball de Suport Vital als centres educatius de Terres de l’Ebre, us proposem pel divendres 15 d’octubre i/o durant tot el mes d’octubre i novembre, un seguit d’activitats a realitzar amb l’alumnat i fer-ne difusió a les xarxes socials del vostre centre educatiu:

– Elaboració de pòsters, cartells, vídeos, per fer difusió des del centre educatiu a les famílies i comunitat educativa.

– Difusió del flyer i cartell del Dia Mundial RCP 16 d’octubre de 2021.

– Activitats al pati representant alguna part del Suport Vital Bàsic (coreografia, música…)

– Entrar al web del CCR i participar en les activitats proposades per aquest curs.

– Qualsevol altra activitat que ajudi a conscienciar sobre aquest tema.

Us compartim també dos vídeos elaborats per l’alumnat del CFGM Emergències Sanitàries de l’Institut de l’Ebre de Tortosa, amb motiu del 16 d’octubre.

Vídeo PLS Síntesi.mp4

Vídeo RCP.mp4

Us animem a participar i compartir-ho a les xarxes:

#SVeTerresdel’Ebre    @CentresSVe    @ccr.cat    @sveccr    @educaciocat