Dia Internacional de les Dones 2023

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones que es commemora cada 8 de març, ens sumem al missatge d’ONU Dones Per un món digital inclusiu: Innovació i tecnologia per a la igualtat de gènere i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat d’un món digital inclusiu.

En el nostre entorn, treballem per la igualtat d’oportunitats en l’accés a la tecnologia de tot l’alumnat i per evitar la violència digital vinculada als estereotips de gènere i al control de la sexualitat de les noies i les dones.

Us deixem aquí un recull de propostes didàctiques que han seleccionat des del Departament on trobareu: activitats TIC, contes, pel·lícules, feminisme, exposicions virtuals, entre d’altres.

Altres recursos: